מחזירים אותך לפעילות

Physical Therapy Israel

מכון פיזיותרפיה פרטי ברחובות

מאמרים בנושא כתף

 

טיפים לכאבי כתפיים

בין אם זה נגרם בעקבות משחק עם החבר'ה, אימון בחדר כושר, טראומה או סתם משום מקום, כאבים בכתף יכולים בהחלט לפגוע בשגרת היום ובאיכות החיים כך משימות שנראו קלות הופכות פתאום לאתגר גדול.

מומלץ להקדים תרופה למכה ולנקוט בפעולות מנע שיעזרו לך לשמור על צוואר ללא כאבים אבל במידה ויש לך כבר כאבים, הטיפים הבאים יוכלו לעזור לך להקלה וגם להפסקת הכאבים.

1. מנוחה

מנוחה אולי נראית הפתרון המובן מאליו, אבל לא מעט פעמים טיפלתי באנשים שמתפתים "לשחק דרך הכאב".

אם הכתף שלך כואבת בכל פעם משחק טניס, כדאי להניח בצד את המחבט שלך למשך שבוע.

2. קרח

שימוש בקרח עוזר להפחית נפיחות של 48 שעות לאחר פציעה. הקרח הוא גם מועיל עבור ספורטאים שנאבקים בפציעות שימוש יתר. חבישה עם קרח על הכתף לאחר פעילות יעילה בהקלה על כאבים ובהקטנת הדלקת.

שימו לב לא לחבוש עם קרח לפני פעילות ומומלץ להגביל את הטיפולים בקרח לעד 15 דקות.

3. חימום

חום משמש לטיפול במצבים כרוניים, הוא מרגיע ומשחרר רקמות והוא יכול לעורר את זרימת הדם.

חשוב לשים לב שבמקרה של פציעה אקוטית אין להשתמש בחום כטיפול.

4. תנועתיות

במהלך יום עבודה כדאי לעשות הפסקה כל 20 עד 30 דקות ולתת לזרועות להתלות לצד הגוף. לאחר מכן, כדאי לנער בעדינות את הידיים ואת הכתפיים במשך 5 עד 10 שניות, לנוח ולחזור על התרגיל פעמיים נוספות.

מה לעשות אם הכאבים לא עוברים?

במקרים רבים של כאבים בכתף ​​ניתן לטפל בבית לפי הטיפים  שרשומים פה אבל במצבים של כאבי כתף ​​ממושכים מומלץ להגיע לבדיקה וטיפול.

יצירת קשר

אם רצית לקבוע טיפול או שיש לך שאלות נוספות

אפשר להשאיר פרטים ונחזור אליך ואפשר גם ליצור קשר איתנו

הפרטים שלנו

  • Facebook

טלפון: 

להשארת פרטים